Lugn valborg

Har jobbat hela helgen, började med fredag kväll, lördag 06:45-18 och söndag 7-21:30. Varit en bra helg på jobbet, inte allt för fint väder så de kändes lättare att jobba då, synd bara för på rasten jag hade tänkte jag ta piknickfilten och lägga mig på för att sola lite, så var det molnigt och blåsigt. Men men..

På valborgsmässoafton åkte jag raka vägen hem, upp o lämnade matlådan och iväg o mötte Lina för att gå te majbrasan här på Våxnäs. Va tydligen för seg så Lina stod precis nedanför gången när jag kom ut, haha.

Blåste som tusan, satt en stund och sen vid 19:30 var vi hemma igen, 20:20 hade dom tändt brasan, vi såg röken men ingen brasa iår med andra ord!


Idag är jag ledig, ska åka te affären snart, väntar bara på att smärtan i höften ska ge sig. Min kära pojkvän kramade om mig bakifrån när jag satt i datastolen som kan böjas lååångt bakåt, så böjde han den lite för långt bak, så hela stolen for bakåt med mig i, jag slog i höften ganska rejält.. De blev en hård kram kan man väl säga ;-)

aj aj aj..

Kommentarer

Ge kritik här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0