Nu äntligen!

Igår va jag iväg te Bergvik en sväng, mötte upp Emma där och hon skulle leta present, även jag. Hittade lite smått och gott bland annat ett nyckelskåp(!) som jag letat efter i flera år, vill ha ett enkelt och vitt. Blev gör nöjd!

Hittade även 2 fina blomlådor att ha på balkongen, så nu fattas det bara blommor! En gurkplanta är på ingång iallafall :-)

..  

Köpte även ett nagelack, familjealmenacka, toffsar och sånt smått.. Efter shoppingen hämtade jag upp Matti som va ute på vifft, sjussade hem honom och åkte vidare till Lina. 

Pratade strunt och satt där halva natten, mysigt och precis som det ska vara en sommarkväll!

Kommentarer
Postat av: Lillamor

hej Madde. Kram Maja.

2011-07-09 @ 10:40:05
Postat av: Jaana

Fantastiskt att du bloggar:)

Vi ses på måndag kl.13 då ni får lunch och jättestor födelsedagsfika...så svält er:)

2011-07-09 @ 11:08:34

Ge kritik här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0