Personalfest

Igår var det första personalfesten vi hade på Zakrisdal, blev väldigt lyckat! Alla samlades hemma hos Ann, beställde pizza och var sociala.

Alla bestämde sig för att dra till Pitchers, det ville absolut inte jag, men för att följa strömmen och faktiskt hålla ihop följde jag med dit, nja, vad ska vi säga? Hade nog varit roligare på något annat ställe, FULLT med folk.

Kvällen slutade med tjejsnack hemma hos Lina sen cyklade jag hem till mig.
Bestämt med Emma att höras av under kvällen då hon också var på personalfest, det enda som blev av var att vi tokvinkade i fönstret, jag på utsidan och hon på insidan.

Hade även bestämt dejt med Alex någongång under kvällen, men den tjejen såg man inte ens skymten av, hihi!

Kommentarer
Postat av: Alex

Nej fy fan va full jag blev :p fast ja hade inte så "jätte" kul men men :p

2011-04-12 @ 15:42:28
URL: http://nattstad.se/Alexandranordin

Ge kritik här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0