Lite av allt

I lördags hände det ingenting, var på jobbet från morgon till kväll. Söndag åt vi nybakta scones på jobbet, vilken söndagsfrukost! Mumma! :-)
På eftermiddagen åt jag och Matti tacos, vilade en timme sen var det dags att hämta brorsan som kom från Italien. Sjussade hem honom och där va brorsbarna vakna, gosade en stund och sen hemfärd. Slängde mig i säng.

Imorse gick jag upp, så fin soluppgång! Härligt att vakna när det redan är ljust ute, man blir så mycket piggare och gladare! Nu har jag kommit hem från jobbet, bara för en stund, ska te baka klockan 18 för anhörigträff.

Sen var måndagen över. Tisdag och onsdag ska jag njuta av min tvådagarsledighet och göra något vettit. Vad som görs återstår att se.


Kan blommor få vårtor förästen? (tulpaner)

Kommentarer
Postat av: saaannna

troru dina tulpiser fått vårter lr?

2011-04-18 @ 23:16:15

Ge kritik här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0