Tre rätters och bio!

Gårdagen började med sovmorgon och en sväng te Bergvik med Therese. Köpte 3 linnen, 1 par hängselbyxor(shorts), 6par örhängen, 1 ring, 2 långärmade tröjor.. Tror det va allt. Blev nöjd och gött att få förnyat lite i garderoben. Ska rensa bort lite gammalt någondag framöver tänkte jag..

Kanske ska rensa idag förästen? Ska te tippen idag med Lina, kan passa på att lägga bort lite kläder då.. A, vi får se.. 

Efter shoppingrundan åkte jag och Matti in te stan för att käka på "vår" resturang, har blivigt så när vi har äte där på speciella tillfällen. Igår va ingen speciell dag, men lite romantik skadar aldrig! Blev förrätt, huvudrätt och efterrätt. Efter blev det bio, pirates of the carabbean 3D,On Stranger Tides (i främmande farvatten).

Jobbar torsdag och fredag sen ledig lördag och söndag, gött :-) Vad som sker i helgen får vi se..

Kommentarer
Postat av: Jaana

Men nu Madde får du väl skriva något i din blogg. Jag kollar varje dag och är övertygad om att det är fler som gör:)

Kram

2011-07-02 @ 18:49:59
Postat av: Åsa

Hejsan! Tack för hjälpen, jag la in koden men allt ändrades inte..det är "svar" biten jag ville ändra men jag antar att det är för jag skrev svaren först i ett textdokument och kopierade in det sen, därför den texten inte vill ändras i bloggen liksom. Nåja, tack för hjälpen iallafall och den där kvällen låter mysig!! /Åsa

2011-07-08 @ 12:36:59
URL: http://modellivet.blogg.se/

Ge kritik här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0