Pannkakor och köttfärsgratäng

Har jobbat idag, skulle ha cyklat till jobbet, hade jätte gott om tid. På något konstigt sätt rusade tiden iväg och helt plötsligt var 06.25, vid dom tillfällen är det väldigt skönt att ha bil! Så det blev bilen. Gött o komma hem i tid också.

Slängde mig in i köket med en gång när jag kom hem, där stod Matti och hade börjat gjort köttfärsgrätäng och jag var toksugen på pannkakor, så då började jag stöka med det.

Fick mäta upp vetemjölet först då det nästintill var slut. Men pannkakor blev det! Och köttfärsgratäng, så nu finns det matlådor ett tag framöver..

Kvällen består av så lite som möjligt, ska städa Hildas bur tänkte jag, sen vettitusan.

Kommentarer

Ge kritik här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0