Converse

Va på coop med Emma igår, hade hört att dom sålde converse billigt, och mycket riktigt, de gjorde dom! Halva priset så jag fyndade mig två par, gula och vinröda.


Matti behöver också nya skor, så han får pallra sig dit, men först får han bli frisk, han hämtat hem en magsjukling från Mangskog precis.. Nämnligen varit gräsänkling i knappt 4 dagar. Skönt o ha han hemma igen, synd att jag inte vågar krama honom just för tillfället.

Har inte haft internet på ett par dagar, lyckades dammsuga runt routern så nån sladd blev lös, löste detta och pillade lite på min dator, råkade stoppa i nätverkssladden i fel hål, och där satt den fast. Nitlott.


Kommentarer
Postat av: lillamorr

snygga skor. kram maja

2011-07-10 @ 10:06:59

Ge kritik här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0